Popular Posts

Saturday 19 January 2013

last day at UTC Melaka

First of all Asslamualaikum..

Sedar tak sedar hari ni da last day kot kt Melaka.Tapi aku pun tak tahu kenapa,sekarang ni dihari terakhir aku kat melaka ni,boleh plak aku lepak kt library UTC...WHATTTT!!!. I still don't believe it even though rite now, i am here updating my blog wit UTC PC OKEYY!!!(don't be surprise)...

Actually sepatutnye pagi ni aku da OTW untuk balik ke rumah aku kt Kelantan..Tp bcoz of unexpected thing that happen terpaksa la jadual perjalanan balik aku dirombak and new proposal about my journey home should be redesign (what a pity, huhu).

Pagi tadi bukak jer mata terus teringat nak kol abah aku coz dorang (abah and abang) aku da bertolak dari semalam lagi tuk ambik aku kat melaka ni since da last sem, so banyak la barang nak wt balik umah (biase balik naek bas jer). Pastu bila abah dah pick up die punya phone, macam biase la aku berbasi basa dulu, then aku tanya die kat mane sekarang coz kalau ikut perkiraan aku masa aku kol tu maybe die da dekat nak sampai melaka dah, tapi dengan nada sedihnye, abah aku cakap dorang stuck kt Terengganu coz tayar kete abang aku pecah.Tayar kete tu sebenarnye da pecah semalam tp malam-malam kan kedai tutup so terpaksa la delay perjalanan dorang sampai la ker pagi ni coz nak tunggu kedai repair kete tu bukak dulu.Naseb baek la tempat tu dekat ngan umah sewa abang aku. Kire dorang bermalam kat sane jela. So itulah kisahnya yang buat everything mess up.

The story kenape plak aku bleh lepak kt UTC ni, jawapannye simple jer:

1)sebab sume kawan2 aku da balik kampung masing2.
2)Kawan2 yang xbalik lagi ade paper esok.

Dan the reason kenapa aku update blog ni coz aku boring sebab sume orang tengah study and aku sorang jer yang xde keje. Lepas ni aku nak g round satu bangunan UTC ni coz nak hilangkan bosan yang teramat sangat ni..ok guys i am better stop here..on the next entry i'll update about my parctical stories..BYE!!!

2 comments:

  1. finally,update jugak blog hahaha aq tahu kisah ko ni from knod.

    ReplyDelete
  2. huhu..kesian aku kn,korang la balik awal sgt,kalau tak bleh jln2 lg,last day plak 2...

    ReplyDelete