Popular Posts

Monday 30 January 2012

Kosong...

Wah da lme rsenye aku xupdate aku pnya entry...bizi gler kot klas siang mlam,mmg xde msa langsung nk rest,hopefully sem dpn klas xla spadat sem ni... 

  Actually skrg ni tgah cuti sem,boring plak rse bla da lme dk kt umh ni(gedik kn msa byk kje merungut,msa xde keje pn mrungut).Ni la namenye manusia, xpenah bersyukur dgn ape yg ade,huhu...bla byk msa terluang ni byk plak yg aku fkir,tetibe jer aku rse hidup aku ni kosong jer..just blank.
 
        
Mcm dlm gambar ni,gelap n suram jer...jiwa aku kosong sgt.Aku xska perasaan ni.Perasaan yg sentiasa buat aku resah dan gelisah.Rase tkut yg aku sendiri xtau dari mne perasaan 2 dtg...i really hate this feeling and i'm not pleasure u to come to my heart...PLEASE GO!!!
  
Bla aku fkir2 blik,aku rse aku thu knape aku rse cmni...rse kosong,rse resah gelisah,rse tkut xtentu psal..sbenarnye jiwa aku kosong sbb aku abaikan jiwa aku,aku xjage die btol2,aku lalai n hanyut dgn godaan dunia n janji2 manis syaitan yg xpenah ptus asa utk myesatkn anak Adam,terutamanya yg lemah n nipis imannya mcam aku..

kadang2 aku rse dkat sgt dgn Allah,kadang2 jgk aku rse jauh sgt dgn Allah...Aku dkat dgn Allah bla aku dlm kesusahan or nk kn something dari DIA dan aku jauh dgn Allah bla aku happy n bla aku da dpt ape yg aku nk...urmm,teringat plak aku lirik lagu ost ombak rindu nyanyian Hafiz and Adira.."Tuhan aku tahu bnyak dosaku,hanya ingat kamu kala dukaku"

Aku thu aku xlayak utk cintamu YA ALLAH...berulang kli aku berjnji utk xmgulangi kesilapan lalu,tp aku tetap tewas n terpedaya dgn hasutan syaitan yg Engkau laknat...ampunkan dosa aku dan berikanlah aku kekuatan utk terus berada dilandasanMu yg lurus....

Aku ade terjumpe stu lagu yg aku rse sesuai sgt dgn ape yg aku rse skrg..bla aku dgr jer setiap patah perkataan dlm  lgu ni,aku bayangkan diri aku..slalu berjanji utk berubah and selalu jgak memungkiri janji 2..utk sape2 yg terbace entry ni,dgr n hayatilah lirik lgu dari kump. Mirwana "Aku tanpa cintaMu" ni..smoga kita sma2 memperoleh hidayah-Nya..AMIN.

                                                     
WASSALAM


No comments:

Post a Comment